mandag 25. mars 2013

nye vårsko og jobbforberedelser

Nå er det virkelig på tide med bare veier, sol som varmer og mykt, grønt gress!



Etter påske er det tilbake på jobb for meg, og jeg grugleder meg!
Prøver å gjøre overgangen lettere ved å finne fram fine vårklær, veske, almanakk
og alt det nødvendige man må ha med seg på jobb.

Mine, fine nye vårsko gleder seg til å tråkke på bare, nybørstete veier. 




Siden jeg ikke har smartphone, får jeg fylle opp ipoden min med fin jobbemusikk. 
Briller må man ha når man tilbringer store deler av dagen foran en skjerm. 
Solbrillene er også funnet fram, og de håper jeg å få brukt allerede i påsken!





Fikk ordentlig vårfølelse her i dag, med solen som skinner inn gjennom terrassedøren. 
Måtte den bare vare!


Med disse bildene er jeg med i VÅRUTFORDRING hos Bråtan.

Ønsker deg en god start på påskeuken!


2 kommentarer:

  1. Nå går du våren trygt i møte - og elsker vesken. Kjempefin. Veldig hyggelig at du liker boken min, forresten :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fin hilsen inne hos meg, og for at du vil følge meg videre :)
    Veldig glad for at du fant meg, for da fant jeg din blogg :)
    Nyyyydelig!
    Ha en super påske på nye sko ;)

    Klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!