torsdag 21. mars 2013

dagens

*sukk*

Ukens vaskedag er her...
Og den trengs. 
En uke med sliten og syk mamma, to gutter med omgangssyke og en litt stresset mann,
gjør sitt til at det trengs en vask både her og der!

MEN det ser ut til at dette er min siste vaskedag på en stund, da pappaen starter permisjon etter påsken.. 
Kanskje ikke så dumt å begynne å jobbe allikevel...?


Men før man setter igang er det vel lov til en liten "planleggingspause..."
Koser meg med bladet Sans, som jeg vant hos Kronprinsessene.

Bladet er kjempefint! Jeg liker godt at de viser interiørreportasjer som jeg ikke har sett på en blogg tidligere. Det er jo en kjempebragd i disse "blogg-tider."


Det er vel bare å henge i, skal man bli ferdig i løpet av dagen!

God torsdag til deg som er innom!

1 kommentar:

  1. blæh. jeg må rydde soverommet i dag og det der er et evighetsprosjekt. Akkurat når vi har tømt skittentøyskurven, vasket gulver og skiftet sengetøy, så er det på'n igjen...Føles det som. Har er det bare minsten som er sjuk. Heldigvis holdt jeg meg unna denne gangen.

    En pause er alltid lov. Må jo lade opp ;)

    (om ikke du har kjøpt kamera enda er det tilbud på 7d hos fotovideo på fredag).

    Klem kirsti

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!