søndag 13. november 2011

P a k k i n g # 1

Da var pakkingen igang for fullt! Heldigvis pakket vi en del til fotografering og visning (som man må), men i helgen har vi gjort en kjempejobb.


Esken med sko er pakket ferdig, og jeg må innrømme at jeg er litt skuffet over at jeg bare klarer å fylle en eneste eske med sko.. Og den buler ikke engang! Skjorter og diverse henger igjen, men det er enda et par uker til vi skal være ute av huset...


På trappavsatsen utenfor loftsstua står esker med bøker og cder ferdig pakket. Det ser ikke så imponerende ut, men det er nærmere 20 esker! Akkurat nå er jeg litt glad for at jeg ikke kan bære så mye med min gravid-mage.. Alle eskene skal nemlig ned tre etasjer.
På de tomme bokhyllene står det en liten pingvin i glass og en mini-Londonbuss og venter på å bli pakket ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!