torsdag 26. september 2019

The Jane & August i Antwerpen







Å dra nesten en hel arbeidsuke på studietur er alltid litt vondt akkurat når man skal gå på bussen og dra. Det er alltid så mye man skulle ha gjort før man setter seg på det flyet. Men så er man på vei, og kan glede seg over å se nye byer, spise på nye restauranter og ta inn ny inspirasjon.
Og det var akkurat det jeg gjorde sammen med tretti kollegaer forrige uke, da vi besøkte Den Haag og Antwerpen!



Kameraet var med, og først vil jeg gjerne vise noen bilder fra den vakreste restauranten jeg noen gang har besøkt;, The Jane. Den var stengt da vi var der, men vi klarte å snike oss inn for en titt og noen bilder.

Jeg elsker ALT ved denne restauranten! Møtet mellom det gamle bygget og det nye kjøkkenet rammet inn av glass, fargeholdningen, de myke møblene, den enorme lysarmaturen og det FANTASTISKE taket!

Vi hadde håpet å spise her, men med bordreservasjoner minimum tre måneder i forveien, og selskap på max åtte personer, så gikk ikke det så bra. Men jeg er egentlig glad jeg fikk sett denne restauranten i dagslys.





Rett rundt hjørnet i dette kule området av Antwerpen, ligger det et helt fantastisk hotell; August.
Her er hvert eneste lille hjørne og krok et vakkert stilleben. Nydelige, rolige farger og dramatiske kontraster mellom det krispe hvite og det sorte.

Gamle detaljer var vakkert tatt vare på, og de små detaljene gjorde alt sobert og delikat.
Hit skal jeg tilbake!







1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!