søndag 31. desember 2017

Julen 2017




Årets aller siste dag er her, og det er vel en passende dag for en liten oppsummering av årets julefeiring, og egentlig hele desember?
Jeg syns som vanlig at dagene har gått altfor fort, men vi har hatt en fin høytid med avslapning og kos og besøk både her og der.

Vi har hatt selve julefeiringen på Grefsen, og litt av romjulen på hytta. Innimellom der har vi kost oss hjemme med julegaver og uante mengder julegodteri. Jeg kjenner at hvertfall kroppen har lyst på litt mer normale måltider og rutiner igjen. Vi har bakt flere runder med pepperkaker, og i år ble det bygd en pepperkakeborg. Vi har til og med fått hvit jul, med brøytekanter og nydelige vinterscener.



Årets julekort ble tatt en kald formiddag på Fetsund Lenser, og det måtte litt bestikkelser til for å lokke frem smilene. Det var bitende kaldt også, så jeg syns de var flinke jeg!




Et nyttårsforsett for meg bør kanskje være å blogge litt oftere?

Jeg tar jo en million bilder, men å få dem ut på bloggen sitter alltid litt langt inne, spesielt når sofaen kaller en sen hverdagskveld. Men når jeg ser hvor mange bilder jeg har tatt bare i desember, bør jeg kanskje kunne oppdatere bloggen litt oftere enn to ganger i måneden.

Nå kjenner jeg at jeg er klar for litt hverdag igjen. Det er så godt når ferien kommer, og så er det deilig når hverdagen kommer tilbake igjen.

Jeg gleder meg til å jobbe, skape ting og å bruke hodet. Også går vi jo fort mot lysere tider også!



Jeg håper din julefeiring har vært fin, og ønsker deg et

GODT NYTT ÅR!









1 kommentar:

  1. Fine bilder!
    Godt nyttår,måtte det bli et fint år.
    Klem Christina

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!