fredag 2. desember 2016

Fredag igjen





Så var det fredag igjen.
Hva skjer med tiden egentlig?
Vi har beveget oss inn i desember, og jeg kjenner julestria kommer snikende på.


Eskene med julepynt er hentet ned fra loftet, men de har ikke kommet lenger enn inn i stua. Adventsstaker og julestjerner ligger trygt nede i eskene, og jeg har et håp om å komme litt igang med pyntingen i løpet av helgen. Jeg forsøkte meg på å gjøre det viktigste i går, men husket fort at lysfatet jeg pleier å ha adventslys på, avgikk med døden i fjor. Papirstjernene var blitt gule og slitte, og jeg innså at jeg nå har blitt så voksen at jeg må investere i runde nummer to med julepynt... Ikke helt sikker på hva jeg syns om det egentlig.



Saumfarte Kremmerhuset, Lagerhaus og diverse andre butikker i dag på jakt etter nye stjerner, men det var visst ikke så lett.
Men adventsstaken skal jeg hvertfall få skikk på i morgen.

Gleder meg til denne helgen, helt fri for julebord og andre må-gjøre-ting, og har selvfølgelig en uendelig lang liste med ting jeg bare har lyst til å få gjort. Må ikke glemme å sitte ned litt i morgen og da (note to self).




Frosten har kommet tilbake de siste dagene også, og jeg håper på scener som dette om jeg skal forsøke å ta bilder til julekort av barna mine i morgen. Må bare finne på noe å bestikke dem med først. De er ikke kjempeglad i å stå foran kamera gitt...




Nå er det faktisk senga for meg, enda så tidlig det er.
Må prøve å få noe morsomt ut av dagen i morgen.
På søndag får vi middagsgjester, og det gleder jeg meg til.

Ha en fin fredagskveld!





1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!