tirsdag 29. mars 2016

Tilbake til hverdagen





For nå er påsken over for denne gang.

Vi har satt igjen skiene på hytta, og pakket bort smågodtet. Første dag på jobb og i barnehage i dag, og til tross for en rolig og ganske kort dag, så sovnet jeg momentant etter middagen. Våknet til leggetid av de små, da hadde de spist tre knekkebrød uten pålegg til kvelds og var både tørste og klare for å sove ;)





Nå er huset rolig, far ser på fotball og jeg titter over bildene mine.
Så her er lite skred av fine snøbilder. Ikke alle er tatt av meg, da filletante Caroline er en kløpper med kamera og har tatt mange flotte bilder for meg.


Beste måten å starte uka på må jo være at det allerede er tirsdag!
Ha en fin mandagstirsdag!








1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!