søndag 13. mars 2016

Barnebursdag for Lillebror







I går feiret vi lillebrors 4-årsdag med elleve (!) barn fra barnehagen. Det var full rulle i to timer, med pølser, sjokoladekake, muffins, brus, ballonger, lek og skattejakt. Det var ikke lite vi klarte å presse inn på to timer. Et ikke ubetydelig trassanfall fikk vi også tid til...

Men gjennomførte gjorde vi!
Og lillebror var fornøyd han! Masse fine gaver, søte barn og mengder med sukker.
Lillebror ønsket seg en bilkake, så da ble det en slags byggeplass-bilkake. Han syntes den var kjempefin!

(Min bakeglade gutt har bakt sjokoladekake, muffins, scones og vafler denne helgen...)







I dag skulle vi hatt familien på besøk, men vi måtte rett og slett kaste inn håndkleet. Med feber og elendig form på flere av familiens medlemmer, har vi stort sett holdt oss under dyna i dag. På skift.
Takk til verdens snilleste svigermor som kom og hjelp oss store deler av dagen i dag, med å holde styr på slitne barn (og foreldre).

Jeg har ganske stor kapasitet, og det skal litt til før jeg blir sliten. Men nå skal jeg ærlig innrømme at jeg er dønn sliten. Nå gleder jeg meg så fælt til påskeferie, at jeg nesten ikke har ord.
Husfar er endelig på bedringens vei, og da går alt litt lettere. To voksne må liksom til (all ære til aleneforeldre).

Da er det bare å slappe av resten av kvelden, før det er jobb igjen i morgen.
Tror det blir en fin uke med varierte arbeidsoppgaver, noe jeg syns er veldig gøy!

Ha en fin ny uke i morgen!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!