mandag 21. desember 2015

Iiiiiik! Det er jul om fire, nei TRE dager!





Å, hjelp! Nå er det om og gjøre å ikke bli grepet av panikk!
Er enda ikke i mål med julegavene, har ikke bakt og ikke pyntet ferdig. Vi har ikke kjøpt juletre og ikke kjøpt mat.


Jaja, min fine mann mener det blir jul uansett, så det er bare å senke skuldrene.




Jeg liker å ha en plan for hvordan ting skal gjøres, men denne høsten, og spesielt desember, har jeg hatt litt for mye å tenke på til å ligge forut. Jeg har i det siste jobbet to jobber, fordi jeg starter i ny jobb etter nyttår!
Det blir veldig veldig spennende, og jeg har så smått tjuvstartet litt i desember. Så samtidig som jeg skal lære meg masse nye ting i ny jobb, forsøker jeg så godt jeg kan å avslutte den andre jobben min.

Jeg har jobbet som interiørarkitekt i samme firma i nesten ti år(!), men nå skal jeg starte hos Scenario Interiørarkitekter MNIL. Hvis du følger med etter nyttår, ser du kollegaene mine i et helt nytt oppussingsprogram på TV3!

Det skal bli morsomt å få nye utfordringer og å bli kjent med både nye mennesker og andre måter å arbeide på. Jeg gleder meg veldig til å lære nye ting!






Men; før den tid er det jo liksom jul da. Deler av stua har begynt å få et lite snev av jul, og når juletreet kommer på plass lille julaften, da trenger vi vel ikke så mye mer pynt..?
Som vanlig feirer vi julaften hjemme, og jeg gleder meg til god mat og forventningsfulle barn. Men kanskje mest til å subbe rundt i pysjamas og se på alle gavene på 1. juledag.

Håper du er litt mer i rute enn meg, her går det litt over stokk og stein!

Nå skal jeg kose meg med noe så lite julete som "Ungkarskvinnen!" :D





1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!