torsdag 20. august 2015

Feriemimring


Du må bare unnskylde hvis det kommer bilder du har sett før. Jeg bedriver nemlig litt feriemimring med bildebibioteket som lå på min bærbare mac. Den har jeg nemlig ikke sett på siden ferien i Nord-Norge. Og da dukket opp mange fine bilder og minner som jeg gjerne vil dele.

I tillegg har jeg ikke hatt minnekort i kameraet mitt på snart to uker, og da blir det ikke tatt så mange bilder. Men min smarte mann klarte å fikse det i dag med litt aluminiumsfolie og teip av alle ting! Så da går det an å få tatt litt bilder igjen (ja, jeg vet jeg bare kunne kjøpt et nytt, men jeg glemmer det!).

I dag har jeg nesten hatt følelsen av ferie igjen. Det var så varmt på verandaen at vi måtte lage oss et lite skyggetelt inn under markisen. Og ungene koste seg så fælt at vi helt glemte leggetider... Det straffer seg nok i morgen. Men fine dager er til for å nytes!










God torsdagskveld, i morgen er det helg!






1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!