mandag 2. februar 2015

Velkommen februar!


Så var plutselig februar her.
Januar har vært slitsom, utfrordrende, hektisk og spennende.
Litt tøff start på året, jeg satser på at februar og resten av året bare blir bedre!

Vi går mot lysere tider, og for hver dag varer dagslyset bittelitt lenger.
Jeg kan ikke vente til jeg kan gå barbeint, ha verandadøra åpen hele døgnet og sove i lett sengetøy.

Enn så lenge er det masse snø her i Fetsund, og gutta elsker det!
Jeg må innrømme at jeg ikke er spesielt glad i vinteren, og når februar kommer, syns jeg at det like gjerne kan være vår. Det eneste som er bra med vinteren, er at det er masse bra salg! Jeg har vel nesten brukt opp februarlønnen min før den har kommet inn på konto dette året :D

Gleder meg til posten denne uken, hehe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!