søndag 1. februar 2015

Peanut butter cookies


Fikk plutselig så lyst til å bake, og bestemte meg for å prøve peanut butter cookies om igjen.
Enkelt og greit, og veldig godt. Hvertfall Lillebror som elsker peanøttsmør, syns dette er helt topp!

Vi prøver å hente oss inn igjen etter omganssyke, og med snøstorm rundt husveggene, og to foreldre med haltende form, har vi holdt oss inne i dag. Deilig å være inne også, bortsett fra nå på ettermiddagen når alle begynner å få litt brakkesyken.





Jeg har veldig behov for å roe hodet om dagen, men sliter med å finne noe som fungerer når hodet er så i høygir som nå. Baking fungerer nesten alltid, litt fotografering også, så ble det hvertfall litt bedre.

Denne uken skal jeg til Møbelmessen i Stockholm, noe jeg gleder meg veldig til!

Håper din helg har vært fin!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!