søndag 26. januar 2014

Søndagspause





En liten pause helt for meg selv i dag.
Far og storebror var på kino og så "Karsten og Petra," og lillebror sov formiddagslur.

Lillebror sovnet på fanget mitt mens vi så på tv, og det er lenge siden sist han gjorde det!
Den varme kroppen som ikke er så liten lenger, ble tyngre og slappere, og plutselig hørte jeg på pusten hans at han hadde sovnet. Løveungen holdt han fast i med begge hender, selv i søvne.

Jeg vippet han over i armene mine, og bar han opp til rommet hans. Der fortsatte han å sove, og jeg fikk et par timer i total stillhet. Jeg lot husvask og rot være, og leste heller ferdig boka mi. Bra bok! Veldig bra bok!



Med min favorittdrikk, Pesi max med isbiter, og gårsdagens banankake, ble pausen nytt til det fulle!

Jeg ønsker deg en god ny uke!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!