fredag 13. desember 2013

Storproduksjon




Fri fra jobb, og jeg har klart det mesterstykket å bli ferdig med alle julegavene!
Kan ikke få sagt hvor bra det føles!

Jeg brukte noen timer etter Lucia-feiringen til å handle inn det som stod på lista,
før jeg ilte hjem og gjorde ferdig de hjemmelagde gavene også.
Det er jo strengt tatt det morsomme syns jeg.





Innpakningen i år er ferdiglagde papirposer - enkelt, men også fint.
For å gjøre litt ekstra ut av posene, klipte jeg en boblekant som jeg deretter tok hull i med hullemaskin, og til slutt "sydde" jeg gjennom hullene med silkebånd. På den måten ble posen fin da jeg lukket den også. Hjemmelaget kort og en kule fra Søstrene Grene, så er de klare for postgang.

En fin helg står for tur. Blir deilig å gå inn i helgen uten julegavestress, bare julebaking, litt vasking, innpakking, mer fotooppdrag og kosing. Herlig!

God helg til deg!

HER kan du se hva tanter og onkler mottok i fjor.





1 kommentar:

  1. Så koselige gaver :)
    Ikke helt i mål her enda, men det nærmer seg!
    Ha en finfin adventshelg!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!