mandag 18. november 2013

Marius og roser i kinnene









Disse to søtnosene var jeg også så heldig å få fotografere forrige helg.

Været var nydelig; skarp, lav høstsol, klar luft og ikke altfor kaldt.
Perfekt for lille Christian som var så fin i mormor og farmors hjemmestrikkede gensere ;)
Lillesøster Ida var i et strålende humør da hun våknet rett til photoshoot!

--------

Tusen takk for de koselige kommentarene på bildene mine!
Dette er veldig spennende for meg; å se om jeg klarer å "prestere under press," og å ta noenlunde ok bilder av noen andre enn mine egne barn.

Mine egne barn har jeg jo tatt så mange bilder av, at jeg vet hva som funker og hvordan jeg skal lokke frem godsmilet. Det er en mye større utfordring å forsøke å få noen fine uttrykk ut av unger du ikke kjenner så godt.

Det blir spennende å se hvor dette bærer hen ;)

Håper din ukestart er fin!




2 kommentarer:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!