søndag 17. november 2013

Helg og hotell. Og bryllup!



En særdeles deilig helg går mot slutten.

En natt på hotell med min kjære, spise fire-retters middag, sove godt uten avbrytelser og nyte en rolig hotellfrokost. Og ikke minst planlegge bryllup i 2014! Det er noe av det vi har gjort denne helgen.




Hotellet vi har valgt ligger i utrolig vakre omgivelser, og i dag tidlig gikk vi en liten spasertur før vi satte kursen hjemover igjen.

Sol fra skyfri himmel, krisp luft, is på innsjøen og mosedekt skogbunn.

Jeg gleder meg til forberedelsene til begivenhetene!




Jeg har fått ladet batteriene litt, og er klar for en ny uke! Jeg gjør mitt beste for å hale ut den deilige helgefølelsen, og ta roen med meg inn i hverdagen i morgen.

Håper du får en fin uke!

<3


2 kommentarer:

  1. Å så deilig! For en flott måte å starte med bryllupsplanleggingen!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder:)lykke til medbryllupsplanlegging!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!