søndag 16. desember 2012

Jul på peishylla

Noen ganger er det helt greit å ha en enorm åttitallspeis.
Som da jeg fikk lyst til å pynte som de gjør i Disney-filmene!


Jeg har laget meg en girlander som jeg har pyntet med ullpompomer, litt stjerner og noen fine tags med ordene "god jul," som egentlig er merkelapper fra i fjor.
Så nå begynner det virkelig å bli jul her! Men det er kanskje også på tide, det er jo bare en uke igjen til den store dagen. 
Jeg og storebror har bakt potetmelstopper i dag og, så nå er vi i rute syns jeg.





Girlanderen har jeg laget ved å klippe opp en pakke med granbar jeg kjøpte på blomsterbutikken for 30 kroner. 
Jeg tvinnet den sammen igjen med litt ståltråd, og den ble akkurat lang nok til å dekke peishylla.

Her har vi hatt en rolig helg; litt julebord, litt rydding, mye snømåking og koselig besøk. 

Håper din helg også har vært fin!




9 kommentarer:

  1. Julestemning!!! Eg får lyst på 80-talls peis kvar jul, den kler liksom julepynten så godt :-)

    SvarSlett
  2. Ohlalala! Såå lekre bilder :)

    For en tid tilbake spurte du meg om noe bloggteknisk, og jeg håper du finner svar på dagens innlegg inne hos meg :)

    http://www.fabelaktive.com/2012/12/bloggteknisk-div-fra-sprretimen.html

    Stor klem!

    SvarSlett
  3. see d0k39c8n64 louis vuitton fake replica bags from china free shipping replica goyard bags investigate this site i1f45m1u60 replica bags thailand find more information p6s45s5a21 replica gucci 7a replica bags wholesale

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!