tirsdag 2. oktober 2012

SIDEN SIST...


har det blitt oktober. Og noen dager viser høsten seg fra sin aller beste side


Jeg har vært på Missoni-salg (jepp jepp, måtte jo liksom det da...)


Har fått en superfin stubbe av naboen! 
Den har jeg store planer for, men tror den skal få stå i vedboden og tørke gjennom vinteren først


Jeg har tegnet litt...


Også har jeg sett mye Frasier på apple-tven.
Herlig å avslutte kveldene med denne nevrotiske, snobbete og deilig selvhøytidelige mannen.

Det blogges med litt ujevne mellomrom her.
Sånn er nå hverdagen. Kreativiteten og overskuddet kommer og går.
Med denne lille oppdateringen sier jeg som min favorittkarakter om dagen:

 “This is Dr. Frasier Crane, wishing you good mental health.”

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!