onsdag 31. oktober 2012

Optimist of Norway




For en tid tilbake var jeg så heldig å vinne førstepremien i en give away hos fineste Svenngaarden!
Tusen takk!


 Etter litt frem og tilbake har putene fra optimist of Norway endelig kommet i hus!
To superfine puter i bambus som passet kjempegodt inn i sofaen.


Jeg fant ut at det var på tide med en liten oppfriskning på putefronten, 
da jeg for litt siden innså at vi hadde hatt de samme putene siden 2008!

Så da benyttet jeg sjansen da det var 50% på all metervare på Ikea,
og nå har jeg sydd noen fine høstlige putetrekk i stripete stoff. 
Og sammen med de nye bambusputene, ble sofaen klar for høst og vinter ;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med premieputene. Jeg likte godt de stripete du hadde sydd. Her hos meg hoper det seg opp med stoff, men symaskinen står stille. For korte dager....

    SvarSlett
  2. Hei og gratulerer med flotte puter :-) Selv selger jeg barnetøyet til optimist of norway + andre merker i min nettbutikk . Og må si jeg er superfornøyd med klærne derifra. Ta gjerne en titt på www.childrenboom.no
    mvh Margrethe

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!