tirsdag 19. juni 2012

UTFORDRING: BORDKORT







Små øyeblikk med cams har en utfordring gående; vis meg ditt bordkort!

Tenkte jeg kunne slenge med bordkortene fra dåpen på søndag.
Bordkortene er særdeles enkle, men akkurat passe dekorative syns jeg. To lag med forskjellig kartong er limt sammen, også har jeg skrevet navn på. Jeg festet kortet til glasset med passende tråd, fordi vi ikke hadde ubegrenset med vinglass. På den måten fant alle gjestene igjen glasset sitt. Dette fungerte veldig bra!

For mange fine bidrag, se her

3 kommentarer:

  1. Så fine bordkort!!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen min :)
    Legger meg til som følger her hos deg, gleder meg til å se mer til deg fremover! :)
    Håper du vil delta i give away`en min også, som jeg har gående nå ;)
    Klem Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!