tirsdag 10. april 2012

STRING PÅ KJØKKENET

Stringhyllen har kommet opp på veggen på kjøkkenet, og der syns jeg den passer godt!
Alt er ikke pakket opp enda, så innholdet i hyllen blir nok endret et par ganger fremover ;)







Foreløpig huser hyllen litt av Flamingo-serviset vårt, et brett med elefanter - OG de nye Mon Amie kaffekoppene! 
Har ønsket meg de lenge, og nå har vi endelig 6 stykker! 
Ønsker meg flere kopper med frokost-tallerkenene til ;0)

De søte salt- og pepperbøssene er arvegods fra bestemor. 
De fine, slitte trebrettene fant jeg på loppis for hundre år siden.

Nå begynner straks loppemarkedsesongen igjen, hvem vet om jeg finner noe nytt å sette i hyllen..?

6 kommentarer:

  1. Stringhylle er bare mitt i ropet for tiden!!
    Å den passer så godt der på veggen din, de blå koppene, yummy!

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Så glad jeg er for at du hadde lagt det til på Urørt-innlegget hos NIB, for da fant jeg veien inn til deg. Kjempefin blogg du har!

    Kjøkkenet deres var veldig lekkert! Og String-hylla med de fine tingene i var prikken over i'en. :)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!
    Kjempefine bilder:-)))
    Likte hylla di, og så alle de fine tingene i hylla!!
    Jeg har samme salt/pepperbøsser bare i et annet mønster, Victoria og Folklore.
    Legger meg som følger!! Stikk gjerne innom bloggen min hvis du har lyst:-)

    GOD HELG!

    Klem Fru Samuelsen

    SvarSlett
  4. Åh så fint! String-hyllen står på ønskelisten her også, men jeg klarer ikke å bestemme meg for farge. Begynte med gul, for så å tenke hvit, mens nå har jeg lyst på den i mint... Valgets kval :)

    SvarSlett
  5. Hei. Fant deg på Urørt hos NIB, og det er jeg glad for. For noen flotte bilder av ting som jeg liker også.
    Her må jeg følge med.
    Klem, Drude

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!