onsdag 4. april 2012

OVER BYENS TAK...

..vel - utsikt har vi, men ikke over byens tak (heldigvis)!

Vi hadde tenkt at gutta skulle få tapet på en vegg på soverommene sine, 
men fant fort ut at de tusenlappene trengte vi andre steder. 

Så nå tenker jeg å male et motiv rett på veggen istedet. 
Og på storebror sitt rom ser jeg for meg en skyline med noen lyktestolper og fugler 
(han er nemlig veldig opptatt av "pap pap" for tiden..).

Har funnet litt inspirasjon som jeg deler med dere. 
Ser for meg en stilisert, litt naiv form på motivet.

Tenker å male skylinen med kun èn farge, men dette bildet var jo også spennende.
 Fin buss nede i hjørnet...

Fugler må med på en eller annen måte
Kanskje jeg må lage en litt mer internasjonal skyline??

via Pinterest

Lillebror skal også få et motiv etterhvert.. 
Leker med et motiv som har noe med navnet hans å gjøre - Birk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!