onsdag 11. januar 2017

Tidlig krøkes







Jeg skal ikke nekte for at jeg blir bittelitt stolt når Storebror kikker ut av verandadøra og roper at han må finne kameraet sitt fordi det er så fin "solutgang!"

Jeg syns det er så fint at han er genuint opptatt av det vakre han ser, at han viser at han setter pris på det, og at han er flink til å beskrive alt det flotte vi har rundt oss hver dag.
Det hender ofte at han kommer løpende fordi han har sett noe spesielt fint som mamma bare ta bilde av.

Min drøm er selvfølgelig at han skal bli interessert i fotografering, tidlig bli flinkere enn meg og lære meg masse nye kule triks ;) Men jeg har hørt at det ikke er sunt å overføre drømmer fra sitt eget liv over på barna sine...hehe..

Han fikk et enkelt barnekamera til seksårsdagen sin i høst, og det brukes flittig.
Planen var egentlig at vi skulle ta det med til en fotobutikk og fremkalle de bildene han hadde lyst til selv. Men nå har jeg fått meg superfin fotoprinter til jul, så nå kan vi printe det vi vil ha på veggen selv. Til helga kanskje.

Halvveis til "fria" som det heter her i heimen, ha en fin lillelørdag!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!