søndag 1. januar 2017

Godt nytt år!






Tenk, da blar vi om et ark og har et helt ubrukt år å se frem til!
Det er fint med noen milepæler og veiskiller innimellom, da får man på en måte reflektert litt over tiden som har gått.

Jeg har virkelig tatt inn over meg hvor store barna mine har blitt denne julen.
Plutselig har jeg en skolegutt (som allerede er halvveis til andre klasse), og en annen som snart starter siste året i barnehage. De er blitt så fornuftige, utspekulerte og kule gutter.
Den lille tar etter den store i alt og ett, og har snart lært seg å lese han også.

Tenk at jeg også har jobbet ett år hos Scenario Interiørarkitekter allerede!
Dette året har gått så utrolig fort! Vi har hatt masse å gjøre i et marked som ikke alltid er like greit, og da går tiden fort også (trenger du en interiørarkitekt, er det bare å ta kontakt!).


Bilde fra før det hele braket løs på nyttårsaften, og smogen la seg tjukk over hele byen. 


Året som kommer tror jeg blir så bra!
Vi har flere ganske store planer her hjemme, vi skal blant annet pusse opp badene våre. Dette er noe som er helt nødvendig nå, da de nærmer seg tretti år gamle! Det føles ikke komfortabelt å dusje rett på gulvet, når jeg regner med at membran er heller ikke-eksisterende.

I tillegg har vi en familiehytte som trenger en oppfriskning, og vi skal forsøke å få på plass et minihus i vårt paradis i Nord-Norge. Jeg har med andre ord flere ting å tegne på, og det blir veldig spennende!
Håper tiden strekker til, og jeg kommer til å legge ut litt av hvert når jeg bare kommer igang ;)





Lillebror er ikke like stødig på å lage rundinger, hehe.

På tide å ta tak i hverdagen igjen i morgen, iiiik.
Ikke helt klar for det kjenner jeg. Det er så ubeskrivelig deilig med late morgener, ingenting å gjøre og ingen planer. Gleder meg til vinterferie jeg...


Ha en fin siste kveld i juleferien!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!