lørdag 21. januar 2017

Lørdagssyssel








En rolig lørdag som startet med barnefri.
Herregud, så deilig det er å sove til man våkner!

Har vært en liten tur på Ikea og ellers sett film, spist pølser og potetgull. En helt fin lørdag.
Har også gjort noe mannen i huset mener var utrolig dumt, nemlig kjøpt Marcus & Martinus cd til gutta... De hører på musikk når de legger seg, og jeg tenkte det var på tide at de fikk høre litt ordentlig på sangene, ikke bare litt her og der i bilen.

Å, hjelp... Musikken går på full guffe, og det verste er egentlig at jeg våkner om morgenen med "Elektrisk" på hjernen!
Jeg har prøvd å overtale Storebror til å begynne i kor, "for da kan du bli som Marcus & Martinus," men han er ikke helt med på det altså.

Har også fått både pakke OG blad i posten! Bladet hadde jeg til og med glemt at jeg abonnerer på ;)

Ha en fin lørdagskveld!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!