søndag 8. mars 2015

Nok en helg over





Solstriper inn vinduene, verandadøra på vidt gap og blafrende soveromsgardiner. Fins det noe bedre?

Siste helgesnopet spist opp, og jeg er på vei i seng før en ny uke er i gang.

To stykk snille bestemødre har stilt opp som barnevakt denne helgen, så vi kunne ha en rolig hjemmedate med middag og sove-til-man-våkner på søndag. Det gjorde godt for kropp og sjel!




Koselig bursdagsselskap, tusle over Aker Brygge, rydde litt i heimen og fått ordentlig vårfølelse!
Det er noe av det vi har gjort i helgen. Når ytterdøra kan stå på vidt gap, og bare mellomdøra er igjen, da er det vår! Det gir meg så gode barndomsminner. Hjemme hos oss stod ytterdøra fysisk åpen fra tidlig morgen til sene kvelden så fort det var plussgrader ute.

Litt opprydding på trammen var også på høy tid, påskeliljene får nå lufte seg litt ute.



Så da er det ikke så mye mer å gjøre enn å forberede seg på nok en uke.
Denne starter bra, for i morgen har jeg bursdag!

Og ja; jeg har også lært meg en ny redigeringsteknikk av bildene mine denne helgen.
En teknikk som gir en slags "matt" look på bildene. Liker eller ikke??

Håper din helg har vært fin!



2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen :)
    Veldig fine bilder, liker! Hvilket program bruker du for å redigere?

    Ha en fin bursdag :)

    Linnea

    SvarSlett
  2. Tusen takk!
    Fint å ha bursdag altså :)
    Jeg bruker Photoshop elements for å redigere bildene mine.
    Jeg vurderte å gå over til fullversjon photoshop, men fant ut at elements holder for meg for nå :)

    Hilsen Kristine

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!