søndag 1. mars 2015

1. mars!




Og nesten en hel måned siden siste innlegg.
Sånn er det når dagene får for fort. Jeg har levert et stort prosjekt siden sist, og rett etter overlevering lå jeg rett ut med influensa. Jeg hadde jobbet som en maskin i lang tid, og da jeg var ferdig, ble visst jeg helt ferdig også.

Har så vidt kommet meg på bena igjen, og har brukt helgen til å komme ajour hjemme.
Det har vært litt unntakstilstand egentlig helt siden jul, så nå var det på tide med en ordentlig opprydding!

I skrivende stund har kjøkken, stue og andre etasje fått et lite løft, mens gang og soverom fremdeles ser bombet ut. Vi får se om ikke jeg klarer å ta resten før kvelden kommer.

Selv om det ikke ser sånn ut, starter våren i dag! Den er spesielt etterlengtet i år syns jeg, nå kan det bare bli bart og tørt. Sier jeg mens snøen laver ned utenfor vinduet...

Ha en fin første mars!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!