tirsdag 17. mars 2015

Bursdag og klisjéer




Tenk at min lille baby har blitt 3 år allerede!

Ja, alle klisjéer passer på en dag som denne:
"Tiden går for fort, og tenk at de vokser så raskt."
"Husk å nyte tiden og jeg syns det ikke er lenge siden han kom hjem fra sykehuset."

Men det stemmer jo! Tiden går for fort. Og de vokser altfor raskt.



Men jeg er så takknemlig for at de utvikler seg.

At lillebror har blitt en sterk, tøff og tett kruttønne av en gutt.
En gutt som enten er illsint eller blid som en sol. Som ler mye og høyt. Som er flink til å vise og sette ord på følelser. Som sier "jeg er så glad i deg, mamma" uoppfordret. Som kan dele, vise empati og kjærlighet. Som skravler uavbrutt i alle de timene han er våken i døgnet. Som elsker å danse, hoppe i sofaen og ellers gjøre absolutt alt som storebror gjør.

Hipp hurra for min minste gutt som har en så stor del av hjertet mitt!

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!