fredag 19. desember 2014

Sol inn vinduet





Så fint vær var det i dag! Men da var jeg på jobb. 
Så disse bildene er fra en solrik dag i forrige uke :)



Håper virkelig det kan bli noen flere sånne dager fremover. Helst med litt hvit, ny snø også. Juleferien har offisielt startet i dag, men hodet mitt har ikke helt forstått det enda. Jeg bruker alltid litt tid på å lande inn i en ferie. Men sånn ca på mandag, da er jeg nok helt i nisse-pepperkaker-tasser-undt-i-tøfler-modus. Og det skal bli deeeeiiilig!

Ønsker deg en strålende helg!


1 kommentar:

  1. Det er herlig med sol mot kritthvit snø, gleder meg til Januar og februar jeg, herlige måneder det:))
    Takk for hyggelige hilsener hos meg, og takk for pepperkakeskryten, haha, jeg er ingen pepperkakeekspert nei - her er det ferdigdeig fra Ikea, klassiske pepperkakeformer og ferdiglaget melis på sånne dekoreringstuber, hihi, enkelt og veldig greit:))

    Ha en fin juleferie, og nyt førjulsdagene ♡

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!