onsdag 17. desember 2014

Inspirasjon til nytt interiørprosjekt

Nytt prosjekt på jobb, og jeg fryder meg!
Jobber fremdeles iherdig med en stor jobb for et advokatkontor som skal flytte inn på Aker Brygge om en måned, men innimellom bryner jeg hjernen min på noe litt annet.

Dette er det er litt mindre skala på, og det åpner opp for andre muligheter.
Stue, kjøkken og peisestue skal bli nye, og jeg har akkurat startet å innhente inspirasjon.

Kanskje du kan bli inspirert og? Peach sofa midt i julestria liksom?


Her er det jeg har funnet frem så langt:
Det blågrønne feltet vet jeg ikke helt hva er, men i mitt hode er det en tapet. Eller en pute kanskje?
Bordlampe Leimu fra Iittala.
Frame fra By Lassen.
Det fantastiske speilet Reflection fra Hugau & Larsson. Jeg syns det er noe av det vakreste jeg har sett, og det er flere i serien, sjekk det ut!
Amp Lamp fra Normann Copenhagen. Èn? Eller aller helst flere i en klynge?
Sofa Modern Carmo fra Bo Concept. Kan settes sammen i mange kombinasjoner, jeg likte denne peach-fargen spesielt godt.
Plantestativ fra Ferm Living (ønsker meg til jul).
Monte stol fra Bo Concept i skinn.
Lite sidebord i sort marmor. Tungt, eksklusivt og vakkert. Fra &Tradition.
Beni Ourain teppe. Det fins mange fine kopier, men det er noe eget med å ha en original. Et helt utrolig nydelig marokkansk teppe som jeg gjerne skulle hatt selv!
Fin aviskurv Maggiz i skinn fra Bohemia.no

Kanskje fant du noe du ønsker deg til jul?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!