onsdag 31. desember 2014

Romjul og nyttår


Neida, julen er ikke helt over enda!
I dag hadde jeg store planer om å rydde vekk litt av julepynten, støvsuge og få litt orden.
Men så våknet vi til ørebetennelse og en sofa som var altfor god.
Så i dag har vi sovet litt på sofaen, sett på tv, og sovet litt i senga igjen. Skikkelig ferie.

Mine gutter fikk nudler til nyttårsmiddagen i dag, jada, her er det stil!
De var fornøyde de altså, så da orker vi ikke å styre mer med det.
Det var visst bare nudler som fristet når man er litt feberhet i kroppen...

Jeg knipset litt rundt omkring i dag, sånn før jeg skulle hive ut julepynten. Må jo dokumentere at det har vært jul her i huset.Også må jeg huske til neste år hvordan jeg pyntet... Det er faktisk helt sant, jeg måtte inn på fjorårets blogginnlegg for å huske hvordan jeg gjorde det sist gang ;)



Når man har 80-tallspeis, gjør man det beste ut av det. Så da pynter vi Disneystyle!


 Det må gi voksenpoeng å faktisk være glad for å fin julepynt i gave. 
Denne nydelige papirengelen er en av favorittene. 


Vi er på vår andre runde med svibler, og disse får stå en liten stund til.
De røde putene ryker ut snart, på tide med noe litt enklere.
Veldig rart at man blir så lei av julepynt..?

Siste dagen i år er altså tilbragt med å gjøre absolutt ingenting.

Jeg ønsker dere alle en strålende kveld og alle gode ting for det nye året!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!