lørdag 23. juni 2018

Mitt elskede drivhus






Å pusle med dette drivhuset gjør meg så glad! Jeg elsker å surre rundt, luke, passe på og vanne. Det er noe som er så givende med å se noe man har dyrket frem fra et frø, spire og gro og strekke seg mot sola. Agurkene begynner å bli store og har fått vakre, gule blomster.





Sukkerertene har også fått god fart på seg, og tomatene vokser kjempefort!
I hagen utenfor drivhuset har jeg peoner og det er en meget kortvarig lykke når de blomstrer! Det var så vidt jeg rakk å knipse noen bilder av dem før de er over for sesongen. Men de er utrolig vakre så lenge de varer!



Disse to skjønningene her har endelig fått lov til å ta rabarbraen, og det gikk med noen kopper med sukker for å få den i seg. Mesteparten ligger riktignok i fryseren til neste gang vi skal lage pai.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!