mandag 13. februar 2017

Herr Bakeri og Morsdag






Herr Bakeri hadde som vanlig åpent i helgen, og denne gangen jukset vi litt og lagde en nesten hjemmelaget kake inspirert av dette innlegget hos Camilla Pihl.

Lillebror kjevlet, smurte smør og drysset kanel og sukker på butterdeigsplatene. Mor bommet litt og stekte på kun undervarme halvparten av tiden, men det gikk fint allikevel. Kaken hadde vi med til Bæmmæm som også hadde bursdag på morsdagen. Og den ble supergod!



Jeg var så heldig å stå opp til fine, hjemmelagde kort og min favoritt; belgiske vafler på søndag!
Fine, flinke gutta mine.

Helgen gikk akkurat litt for fort denne gangen, jeg var et par dager på Stockholmsmessen forrige uke, og jeg bruker alltid litt tid på å hente meg inn.

Men nå er det bare en uke til vinterferie, så det gjelder å få unna alt som skal gjøres, slik at man kan ta seg et par dager fri!







1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!