mandag 30. januar 2017

Storebrors rom og rabattkode




//sponset



Storebror begynner å bli en ordentlig stor gutt, og mor får ikke lov til å mene så mye om rommet hans lenger.
Jeg skulle gjerne malt et par vegger og ordnet litt, men det vil han absolutt ikke ha noe av.

Det han derimot har vært veldig bestemt på i et par ukers tid, er at han vil ha himmelseng.
Vår lille "fillekusine" på tre år har nemlig verdens søteste rom med tyll over sengen.
Så da grep jeg muligheten med begge hender og fikk ryddet litt også. Og det trengtes kan man si!

Det var lego herfra til evigheten, men nå ser man i det minste gulvteppet.
Skylinen jeg malte på veggen for fem år siden får jeg ikke lov til å male over, så den blir nok værende en stund til.

Nå som det ble så fint, fikk vi også satt opp en ny, tøff plakat i hylla hans.
Plakaten er fra wendelborgdesign.no, og de har masse fine plakater! Både til barnerom, personlige familieplakater og fødselsplakater. Lynet valgte Storebror selv, og mente det passet veldig godt sammen med resten av Star Wars-tingene ;)

Nå kan du bruke rabattkoden "piko" i nettbutikken, så får du 20% rabatt på kjøpet ditt!
Anbefales!






Den geniale idéen med lysslynge under senga er det Storebror selv som fant på for flere år siden. Han syntes det var skummelt når det var mørkt under senga, og lurte på hvorfor ikke senga hadde lys under...?

Og ja, hvorfor skal man ikke ha lys under sengen egentlig? Nå ligger lysslyngen der permanent og lager koselig sovelys.
Nå viklet jeg den inn i tyllet på himmelsengen så det ser ut som liten, lysende sky på gulvet.

Jeg har faktisk lyst på en sånn himmelseng selv!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!