søndag 20. september 2015

Papir!



I dag er en helt spesiell dag i denne familien.
I dag det ett år siden vi gikk ned kirkegulvet foran alle de vi er glade i, og sa ja til hverandre!




Ett år har gått utrolig fort, men i dag har alle minnene vært veldig levende!
For en helt magisk dag og helg! Vi hadde bryllupsfeiring tre dager til ende på Hurdalsjøen Hotell, og det var helt perfekt! Jeg har i ett år tenkt på å lage noen egne bryllupsinnlegg, og nå tror jeg jammen meg jeg må få somlet meg til å gjøre det.

Jeg la jo virkelig hele min sjel ned i å planlegge de minste detaljer, så da hadde det vært gøy å få samlet det her på bloggen. Kankje noen andre syns det kan være til inspirasjon og..?




Jeg har fått masse roser av min fine mann i dag, vi har hatt en deilig og koselig søndag med gutta våre, men den ordentlige feiringen tar vi til helgen, da vi skal alene til Amsterdam! Gleder meg!




Alle de vakre bildene av oss er tatt av superdyktige Tanja Myrbråten! 
Kan ikke få rost henne nok! Anbefales på det aller varmeste. 



God søndag! 





1 kommentar:

  1. Gratulerer så mye med 1 års bryllupsdag - nydelige bilder av dere alle:)

    Ha en flott ny uke:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!