tirsdag 7. juli 2015

Markblomster i mitt hjerte









De som har vært innom her tidligere, vet at markblomster er det aller fineste jeg vet!
Og nå er grøftekantene som et lite paradis. Alt dette fant jeg mindre enn tjue skritt fra ytterdøra mi!
Det er hverdagslykke det!

Her gjør vi klart til ferie, samtidig som jeg har satt hele stua på hodet, ved å kjøpe nye stoler, male noen fargeprøver og gjøre alle mulige slags tulleprosjekt rett før jeg skal dra. I morgen må de siste tingene ordnes, gummistøvler må kjøpes (vi skal jo tross alt nordover. Langt nordover) og alt av klær må pakkes.

Men storebror har mest av alt lyst til å gå i skogen. Ah, vil ikke ha tidsklemma når det faktisk er sommerferie! Tror kanskje vi må prioritere skogen gitt.

Vi får se hva dagen bringer, nå er det senga!





1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!