mandag 16. mars 2015

Nordlandsgenseren



Jeg er så heldig å ha verdens beste tante som er en racer med strikkepinnene.
Så da min kusines datter fikk denne genseren til jul, ble jeg helt forelsket!

Mamma sponset garnet, og tante i nord strikket. Og SÅ fin den er!
Jeg fikk den i posten for et par uker siden, og den har allerede blitt mye brukt.
Sist gang var i helgen, da vi endelig kunne være ute og kose oss i hagen.
Sandkassen ble offisielt åpnet, og nye grønnsaksfrø sådd. I fjor var det bare lavendel som kom opp, så jeg håper på bedre lykke i år. Jeg har sådd i minidrivhus innendørs, så nå sjekker vi hver dag hvordan det går med ertene våre som skal komme opp i kassen innenfor verandadøra.
Spennende for store og små det.






Og se hva jeg fant i kompostbingen mellom huset og garasjen!

Etter at perleblomstene var avblomstret i fjor, kastet jeg hele kurven for den var virkelig ikke så veldig fin lenger. Da jeg skulle kaste noe bak der (ja, juleneket som har hengt oppe siden før jul ja...), så fant jeg tilfeldigvis kurven med masse spirende løker!

For en lykke for meg som ikke har grønne fingre!



Nå er det straks kvelden her, tenk at i morgen har jeg en treåring i hus!



1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!