søndag 25. mai 2014

Grøftekantbukett og bryllupssnakk




Tenk at man kan få en så stor og fin blomsterbukett bare ved å gå ut i grøfta utenfor døra!
Egentlig ønsker jeg meg akkurat en slik blomsterbukett i bryllupet, men det heller mer mot høst når vi gifter oss, så det spørs hvor enkelt det blir å få til.

Denne helgen har jeg besøkt hun som skal være min bryllupsfrisør!
Det er så spennende! Den store dagen er bare noen måneder unna, og det kommer hvertfall nærmere når man begynner å se for seg pynt, oppsatt eller ikke oppsatt.

Jeg sjekket også ut litt locations for bryllupsfotograferingen, og tror dette blir så bra!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer på bryllupsfotograferingen jeg gjorde! Det er veldig koselig! Terskelen er ganske høy for både å gjøre en slik jobb, og publisere resultatet. Så da er det ekstra koselig når noen syns man har gjort en god jobb!

Ha en fin kort uke i morgen!




1 kommentar:

  1. Nydelig bukett!!
    Elsker slike grøfteblomster ♥

    Så spennende og gøy med bryllupsplanlegging!! :))

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!