fredag 30. november 2012

Fremdeles høst?



Jeg er ikke av dem som pynter til jul tidlig.
Jeg må spare litt på glitteret, ellers er jeg lei før jula har kommet ordentlig igang.

Jeg syns det er hyggelig med adventsstake og litt lilla når vi går inn i adventstiden, 
men resten av julepynten får komme litt etterhvert.


Så her i huset er det i aller høyeste grad høst enda. 
Gresskar fra grøntbutikken i de mest fantastiske former og farger er dekorative på spisebordet.
 Og der skal de få ligge en liten stund til, før de blir byttet ut med litt mer "julete" pynt.

Jeg stikker til København!

God helg til deg!

1 kommentar:

  1. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!