lørdag 22. september 2012

MISSONI HEART LINDEX

Jeg vet hvor jeg er 25. september! 

Missoni og Lindex i samarbeid må jo bli bra! 
Har sett gjennom kolleksjonen, og det er (selvfølgelig) flere ting jeg ønsker meg. 
Jeg har et lite prosjekt gående om å oppgradere garderoben min etter mine to tette graviditeter, 
men jeg nærmer meg liksom "ferdig..." Har nemlig fått mye fint på salg i det siste.

Men det spørs om ikke jeg må unne meg et plagg eller to, for her var det mye fint! 


Har veldig lyst på en kjole, blir fin med tykke strømper og støvletter utover høsten.
Likte begge disse godt, men kanskje den med korte ermer best...
Og se på han lille på armen da, lillebror trenger vel en sånn?


Skjorta var tøff syns jeg, og buksene da! Men de vet jeg ikke om jeg har "balls" nok til å gå med ;)

Vi får se hva jeg kan få tak i. Jeg er ikke akkurat typen som ligger i telt for disse tingene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!