onsdag 8. august 2012

TERTE

Med fare for at dette snart blir en matblogg viser jeg terten med bær og is som jeg
lagde til svigermor og tante Kari som var på besøk i går.
Bærene var fra egen fryser, og med selvplukkede bær innbiller jeg meg at terten smakte enda bedre ;)
Oppskriften fant jeg hos Trines matblogg. Jeg brukte bare rips istedet for bringebær.



Med to små hjemme hver dag, føles det innimellom som om det eneste jeg gjør er å lage mat eller rydde kjøkkenet
(lager ikke bare terter altså). Skal bli litt godt med storebror i barnehagen på torsdag, og få hverdagslivet ordentlig igang.
Blir nok bra for en liten krabat også. Begynner å kjede seg veldig hjemme med mamma.

Satser på et inspirerende interiørinnlegg snart ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!