tirsdag 8. mai 2012

NYTT MØTER GAMMELT

I mai-utfordringen hos NIB skal man vise sine "siste skrik" sammen med ting man har på grunn av affeksjonsverdi. 
Nå er det ikke så mye "siste skrik" her hos oss, men gamle ting er det nok av!
Det var nesten vanskelig å finne noen fine nye ting...

Uansett - her er en liten bit av stua vår:

Grå stol fra ikea - ny, vase fra loppis - gammel, lite bord fra Åhlens - ny, liten skål i tre fra Kremmerhuset - ny
vase fra loppis - gammel, visne pioner - gammellampe fra mine foreldre - gammel, sofa fra Bolia - ny
strikket pledd av bestemor - gammel, to puter fra Hemtex - ny, glasskuler fra sommerparadis - gammel
mugger fra Stavangerflint - gammel, trebrett fra loppis - gammel, puff arvet fra mannens besteforeldre - gammel






Gå inn på NIB for å se mange fine bidrag!

God tirsdag fra meg ;)


7 kommentarer:

  1. Fint bidrag! Artig med disse utfordringene -da oppdager jeg alltid nye blogger :)
    Ha en fortsatt fin dag! Jeg skal nok kikke litt mer rundt i bloggen din :)
    -Hedda-

    SvarSlett
  2. Så lekkert bidrag. Flott grønn kulelampe!!!!!
    Klem, Drude

    SvarSlett
  3. Herlig!!! Ikke annet å si. Så flotte ting og nydelig sammensatt.
    Lagt meg til som følger hos deg! Gleder meg til å se mere her hos deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!