onsdag 8. februar 2012

FINE BOKSER OG FLYTTEDAG PART 2



Fant dette bildet som jeg tok av kjøkkenbenken i det gamle huset. Boksene er gamle, og jeg har fått (stjålet?) dem av mamma.

Vi hadde de fremme på kjøkkenbenken og hadde te og kaffe i dem. På veggen bak sees noen fliser som aldri kom opp på veggen, og som nå er med på flyttelasset inn i nytt hus. Kanskje vi får bruk for dem der? Syns relieffet i mønsteret er så fint og annerledes.

Jeg drømmer allerede om å finne frem alle tingene våre, og finne nye plasser til dem :)

På lørdag er det stor flyttedag igjen, da skal alle tingene våre hentes fra snille familiemedlemmer, hvor de har fått lov til å stå de siste månedene. TUSEN TAKK!!

Det er rart hvor rotløs man blir uten tingene sine rundt seg (Dette skjønner mannen ingenting av, jeg kjenner ingen som har så lite forhold til ting som han. Så lenge det ikke gjelder gitarer eller andre musikkting da..).

Håper bare flyttingen går fint, da sykdom har truffet oss ganske så hardt. Øyekatarr, ørebetennelse, influensa og omgangssyke er bare noe av det som kom samtidig inn i heimen..

2 kommentarer:

  1. Hææ...Ikke forhold til ting a du:)Men du har et poeng. Jeg er opptatt av at man ikke skal henge seg for mye opp i ting. Det fører bare elendighet med seg. Har sett for mange tilfeller der krangel om ting har skapt splid i familier. Hvem skal arve den møllspiste minkkåpa til mormor etc. Nei, hiv det ut og bevar familiefreden

    SvarSlett
  2. Hehe, du skal nok se at du også har savnet tingene våre når vi endelig får de opp igjen i stue og kjøkken ;D

    SvarSlett

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!