lørdag 1. desember 2018

Reinbeers





I siste liten laget jeg julekalender til min mann!
24 øl, én til hver dag frem til julaften. Pyntet med horn, øyne og nese, ble det reinbeers!

Veldig fornøyd med min egen innsats, og mannen ble fornøyd han og :)
Mine barn får bare kjedelig Lego kjøpekalender, så det er litt forskjell på oss her i husstanden ;)

I dag står innflyttingsfest på programmet, og før den tid må jeg rekke å klemme inn litt rydding og en treningstur. Her er det absolutt ingen julepynt å spore (foruten reindeers), så vi må prøve å hvertfall lete fram en adventsstake til i morgen.

Tradisjonen tro er jeg ikke akkurat tidlig ute når det kommer til advent og juleforberedelser..




Ønsker deg en fin 1. desember!



1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!