onsdag 25. april 2018

Salone Del Mobile Milano 2018 - del 2




Kameraet mitt var fullt av små, fine øyeblikk da jeg kom hjem, så her blir det (hvertfall) et innlegg til fra Milano. Overalt hvor jeg snudde meg var det grønne vegger og balkonger, rustikke detaljer, koselig atmosfære og god design. Bildene som følger er tatt litt langs fortauet og litt i diverse showroom vi snublet innom.


Det er så deilig å være litt på tur og suge til seg nye inntrykk og ny inspirasjon. Det trengs i en hektisk hverdag!

Lunsjen inntok vi på en restaurant høyt over Milanos hustak. Vindusflatene var åpne, og gardinene vaiet lett i vinden. Interiøret var overraskende og kult og Proseccoen spesielt god etter mange timer på bena.



De siste bildene er fra Arbi Bathroom, et showroom vi tilfeldigvis ramlet innom. 
Nydelige innredninger, detaljer og ikke minst farger! Dette er noe for de badene jeg må pusse opp hjemme hos meg selv ;)






SaveSave

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!