mandag 30. april 2018

Fridag og grønn planlegging






I dag ble det en liten fridag med bestilling av pass til gutta før ferien, rydding i heimen og kos.
Litt senere i kveld skal jeg hente masse potter og kar og hyller og stoler som jeg har arvet fra min snille kollega som selger huset sitt. Hvor heldig er ikke jeg?! Og så flaks at hun hadde et drivhus på tomten sin som hun gjerne ville tømme.

Jeg gleder meg til å få hentet alt, for da ser jeg litt mer hva jeg har og hva jeg mangler. Det er ganske luksus at det er en fridag i morgen også!





Oxalisen min hadde bare et par stakkarslige grener i påsken, og nå har den blitt så stor! Den har virkelig fått fart på seg. Sitrontreet har kontinuerlig blomster og lager nye frukter, så det skal få lov til å lufte seg litt i drivhuset bare det blir litt varmere på nettene.

De små hestehovene som finner veien med barnehendene inn fra grøftekantene er det sikreste tegnet på at våren absolutt er godt i gang, og jeg syns det er like koselig hvert år. Håper gutta mine fortsetter å plukke blomster til mamma selv når de er blitt tenåringer.




1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!