onsdag 18. oktober 2017

Sykedag, gulrøtter og fine høstfarger






Storebror fikk vaksine på mandag og ble så dårlig etterpå, stakkars!
Så da ble det to ufrivillige hjemmedager på oss i går og i dag. Formen er mye bedre i dag, og i morgen er det skole igjen.

Lillebror ville også være hjemme fra barnehagen, og han bestilte vafler til frokost i dag.
Ellers har dagen gått med til tv-titting, leking og rydding i hagen. Vi har tatt opp siste rest av gulrøtter, og jeg tror kanskje ikke jeg skal slutte i jobben min med det første...

Hagen trenger en liten opprydning i bedene, det skal jeg prøve å skvise inn til helgen. De siste blomstene er avblomstret, men det er så gøy å se at mange av de staudene jeg har satt ned de siste årene har kommet opp igjen og laget et fint og vilt bed.

Bildene av de rosa blomstene under her tatt for under en måned siden, og jeg hadde så mye fine blomster at jeg kunne klippe av og ta med inn. Noe som har vært målet hele tiden :)


Småfuglene har lenge vært og lett etter mat, så nå har vi fylt på fuglebrettet vårt.
Litt skakt og rart er det, men det har sin sjarm.



Litt jobb har jeg forsøkt å trykke inn også, ikke så enkelt med to måsekråker i hus.
Så litt kveldsjobbing tror jeg det blir på mor i kveld.



SaveSaveSaveSave

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!