søndag 29. oktober 2017

Halloweenforberedelser




For en deilig søndag!
Jeg eeelsker å få en time ekstra når vi stiller klokka, selv om jeg hatet det da gutta mine var litt mindre og helt umulige å snu etter klokka.

Men i dag syntes jeg det var helt topp å få bittelitt ekstra tid å nyte søndagen på.

Kanskje det var den ekstra lille timen som gjorde at vi rakk å skjære ut gresskarene i dag.
Det ble to litt skumle gresskar sammen med litt edderkopp-pynt og skumle lys. Vi har invitert til Halloweenfest på tirsdag, mest for å være sikker på at ingen av de små havner utenfor og ikke har noen å gå sammen med.

Jo eldre de blir, jo mer redd blir jeg for at de ikke skal finne seg til rette eller ikke klare å få ordentlige gode venner. Antakeligvis er frykten ganske ubegrunnet, men jeg tror det er tøffere å være barn i dag enn det det var da jeg selv var barn.

Så på tirsdag fylles stua av femten små gutter og jenter som er klare for å få sukkersjokk.
Gleder meg jeg!




Nå har det allerede blitt godt utpå søndagskvelden om man tar med den stilte klokketimen, og jeg har sikkert ti kilo rent tøy jeg må brette.. Åh, min nemesis...

Ha en fin søndagskveld!



1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!