lørdag 3. september 2016

Sneak peek på bryllupsbilder







Innimellom alt annet denne mammaen, kona, venninna og arbeidstakeren skal igjennom i løpet av en uke, prøver jeg også å bli ferdig med å redigere bryllupsbildene jeg tok før sommeren. Jeg har full forståelse for at det sitter noen og venter litt nå...

Så; jeg redigerer i de ledige stundene jeg har på kvelden, og når man ikke er proff (men perfeksjonist), tar ting som kjent litt ekstra tid. Men jeg jobber meg nå igjennom, og syns jeg har klart å få en del fine bilder.

Her kommer en liten sneak peek fra et helt fantastisk bryllup hvor absolutt alle detaljer var gjennomført til fingerspissene.








Bryllupsfesten ble holdt på Kleivstua, et nydelig sted med masse sjel og flotte steder å fotografere.
Dagen begynte grå og tung, og endte i strålende solskinn. Naturen var så grønn som den bare kan være i slutten av juni, og markblomster og sjøutsikt ga mange fine bilder.








Håper jeg klarer å ta et stort jafs av redigeringen i dag, har veldig lyst til at dette fine brudeparet skal få bildene sine snart!

Ha en fin lørdag!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!