lørdag 24. september 2016

Grønne tider






Jeg har endelig funnet en fin benk til gangen vår!
Det var det siste lille som manglet før vi kunne si at vi er helt ferdig med vår mini-makeover.
Benken fant jeg på Jotex.no, som forøvrig har masse fint interiør, til veldig hyggelige priser (ikke noe sponsing her i gården).

Hvis du vil se flere bilder av vår entré, både før og etter, kan du se HER.
Jeg er fremdeles veldig fornøyd med hva vi fikk til med begrensede midler.

Mitt store, fine jungeltre har fått plass inne i hjørnet bak sofaen, og der står det veldig fint. Det er nesten som å sitte under en liten skog når vi ser på tv nå!
Den grønne samlingen har om mulig blitt enda større utover høsten, da jeg var på befaring hos en kunde og kommenterte alle de vakre plantene i huset. Da jeg skulle gå, gir denne snille kunden meg en stor, grønn plante å ha med hjem! Tenk å ha så hyggelige kunder da!

Så morsomt det er med nye følgere på Instagram etter å ha vært Månedens Blogger i Rom123!
Hvis du vil følge meg på Instagram, heter jeg @kristinestoreide.

Nå er det snart leggetid, fin lørdagskveld!








SaveSave

1 kommentar:

Tusen takk for at du bruker av din tid og legger igjen noen ord!